Seu electrònica
Atenció Ciutadana
Tràmits
Carpeta ciutadana
Tràmits de la carpeta ciutadana (requereixen certificat digital)
Accés a la documentació del tràmit
La meva bústia
  • Les meves notificacions
Consulta la bústia de notificacions telemàtiques trameses per l'Ajuntament. Per utilitzar aquest servei prèviament el ciutadà ha de sol·licitar-ho especificament.
  • Els meus tràmits
Mostra per pantalla les dades relatives als tràmits realitzats. Si el tràmit s'ha iniciat des d'internet, es mostren totes les dades generals i específiques d'entrada i la situació. Si el tràmit s'ha fet presencialment a través del SAC (oficines d'atenció ciutadana presencial o del servei telefònic 010) la gestió amb certificació digital només informa de les dades generals del tràmit i la situació actual.
Tràmits de població
  • Consulta de les dades personals del padró:
La gestió amb Certificació digital permet visualitzar per pantalla les dades bàsiques d'empadronament del ciutadà o ciutadana: Nom i cognoms, NIF, sexe, municipi i província de naixement, nacionalitat, municipi i província de procedència i l'adreça.
  • Modificació dades d'empadronament:
Es permet visualitzar les dades padronals que hi consten a les bases de dades municipals i realitzar en línia el tràmit de modificació. Aquesta modificació demana al ciutadà les dades correctes, que son signades electrònicament pel sol·licitant, entren al registre municipal telemàtic i passen a modificar les bases de dades municipals, amb la corresponent supervisió psoterior.
  • Obtenció d'un volant de residència:
El document que certifica la residència d'un ciutadà es genera electrònicament (format PDF) i pot visualitzar-se, imprimir.se o emmagatzemar-se al PC. El document contè una diligència de comprobació que permet que, a través del web de la Carpeta Ciutadana, qualsevol administració que rebi aquest document pugui comprobar la seva veracitat i autenticitat.
  • Obtenció d'un volant de persones inscrites en el mateix domicili:
El document que certifica la convivència d'un ciutadà es genera electrònicament (format PDF) i pot visualitzar-se, imprimir.se o emmagatzemar-se al PC. El document contè una diligència de comprobació que permet que, a través del web de la Carpeta Ciutadana, qualsevol administració que rebi aquest document pugui comprobar la seva veracitat i autenticitat.
  • Consulta de col·legi i mesa electoral:
Es visualitzen les dades del cens electoral del ciutadà: DNI, nom, adreça, col·legi i adreça del col·legi així com la mesa assignada per anar a votar. La consulta també informa si s'ha estat nomenat per ser membre de la mesa electoral.
Multes de circulació
  • Consulta de denúncies i sancions de trànsit:
Es visualitzen totes les sancions i multes que hi consten a les bases de dades municipals i respecte de la sanció o denúncia seleccionada: dades generals, dadesl del vehicle, propietari i conductor, notes associades a la denúncia i foto dela infracció.
  • Presentació de l'escrit d'al·legacions contra denúncia:
Es permet presentar una al·legació contra una denúncia de trànsit. el document d'al·legacióserà signat electrònicament pel ciutadà i entrarà al registre telemàtic municipal, tramitant-se en aquest mateix moment. Es visualitzen per pantalla les dades de la denúncia i les al·legacions presentades pel ciutadà, el número de tràmit, el número de registre i la data i hora assignades.
  • Identificació del conductor per part del titular del vehicle:
Es permet presentar una al·legació contra una denúncia de trànsit identificant, per part del titular del vehicle, al conductor que la va cometre. El document d'al·legació serà signat electrònicament pel ciutadà i entrarà al registre telemàtic municipal tramitant-se en aquest mateix moment. Es visualitzen per pantalla les dades de la denuncia i i les al·legacions presentades pel ciutadà, el número de tràmit, el número de registre i la data i hora assignades.
  • Recurs de reposició contra la resolució sancionadora:
Quan la multa de trànsit entra en fase sancionadora, des de la Carpeta, el ciutadà pot presentar recurs de reposició contra la sanció. La Carpeta informa per cada multa, si aquesta es troba en aquesta situació. Si és el cas, es permet presentar el recurs contra dita resolució al registre telemàtic municipal, tramitant-se en aquest mateix moment. Es visualitzen per pantalla les dades de la sanció i del recurs signades pel ciutadà i el número de tràmit, número de registre i la data i hora assignades.
Tràmits urbanístics, habitatge i patrimoni
  • Consulta d'expedients de Llicències d'obres:
Es pot consultar un expedient en concret o tots els expedients vigents que té un ciutadà. Es visualitza la informació que hi consta a les bases de dades municipals corresponent a l'expedient seleccionat com ara: l'entrada de l'expedient per registre, nom del titular, emplaçament, data d'inici, data d'arxiu, resolució i data de resolució. També es mostra el detall de les fases de l'expedient amb la data d'execució de cada fase.
Tràmits econòmics i fiscals
  • Consulta de rebuts:
Consulta de rebuts emesos per l'Ajuntament per exercici fiscal i segons el seu estat de pagament. Es visualitza la informació que hi consta a les bases de dades municipals corresponent al rebut seleccionat com la identificació del rebut i concepte tributari, DNI i nom del titular, import, situació del rebut, situació de la domiciliació (si s'escau), data límit de pagament, adreça tributaria, referències (com la matricula a vehicles o la referència cadastral a l'IBI), textos amb informació addicional de com se ha confeccionat el rebut i els codis numèrics que permeten efectuar el pagament per internet o finestreta d'autoservei.
  • Consulta del cens de subjectes passius de l'IAE:
Consulta de les dades associades a l'IAE. Permet triar una activitats d'entre la llista de les activitats municipals que generen l'impost d'activitats econòmiques, i de les quals el ciutadà n'és el titular. Una vegada seleccionada, es poden veure les dades municipals corresponents a aquesta activitat : adreça, epígraf, superfícies, bonificacions, etc.
  • Consulta del padró fiscal de l'Impost sobre Vehicles:
Consulta de les dades fiscals relatives a l'Impost sobre Vehicles. Permet triar un vehicle d'entre tots els vehicles municipals dels quals el ciutadà n'és el propietari. Una vegada seleccionat es mostraran les dades municipals corresponents al vehicle com marca, model, potència, adreça de notificació , bonificacions, etc.
  • Consulta del padró fiscal de la Taxa de Guals:
Consulta de les dades fiscals associades a la Taxa de Guals. Permet triar un gual d'entre tots els guals municipals dels quals el ciutadà n'és el titular. Una vegada seleccionat es mostraran les dades municipals corresponents al gual com classificació, adreça, etc.
  • Consulta del padró fiscal de la Taxa de Residus:
Consulta de les dades fiscals de la taxa de Residus. Permet triar un immoble d'entre tots els immobles municipals dels quals es genera un import de taxa de residus i el ciutadà n'és el titular. Una vegada seleccionat es mostraran les dades municipals corresponents al residu com codi de residu, adreça, dades implicades en el càlcul de la quota corresponent, etc.
  • Consulta padró fiscal de l'impost de béns immobles (IBI):
Consulta de les dades fiscals de l'IBI. Permet triar un immoble d'entre tots els immobles municipals dels quals el ciutadà n'és el titular. Una vegada seleccionat es mostraran les dades municipals corresponents al immoble com referència cadastral, adreça, valors cadastrals, data d'adquisició, etc.
  • Domiciliació bancària d'impostos i taxes municipals:
Gestió de les dades de domiciliació bancària dels impostos i taxes municipals. Permet triar un o varis conceptes tributaris municipals dels quals el ciutadà n'és el titular, informant de la domiciliació associada a cadascún d'ells. Mitjançant la introducció d'un número de compte corrent per fer la domiciliació dels següents rebuts que es generin al ciutadà de cada concepte.
  • Gestió adreça de notificació:
Gestió de les adreces de notificació associades als tributs. permet gestionar les adreces de notificació telemàtica dels diferents conceptes del qual el ciutadà n'és titular. Permet triar-ne una d'existent o donar-la d'alta per tal que el ciutadà rebi l'avís de les notificacions telemàtiques. De la mateixa manera es pot desassociar una adreça d'un concepte ja existent.
  • Justificant de pagament de rebuts:
Obtenció d'un volant justificatiu del pagament d'un rebut emès per l'Ajuntament. Mitjançant la introducció d'un rebut generat per l'Ajuntament de Sabadell i del qual el ciutadà n'és el titular, permet consultant les bases de dades internes de l'Ajuntament visualitzar l'estat del rebut en aquest mateix moment, si està pagat o pendent.
  • Taxa de residus: sol·licitud benefici fiscal segons els ingressos de la unitat familiar:
Sol·licitud de benefici fiscal en la taxa de residus degut als ingressos de l'unitat familiar. Permet la selecció d'entre tots els immobles que generen la taxa de residus municipal de caràcter residencial i que el ciutadà n'és el titular. Es mostrarà una llista de bonificacions de les que es pot triar la que s'adequa a les característiques familiars corresponents. Una vegada triat el residu i la bonificació corresponent, es farà la sol·licitud de bonificació que entrarà automàticament en el procediment de concessió o denegació d'aquest tipus de bonificació per part del departament municipal corresponent.
  • Taxa de residus: sol·licitud bonificació per a les unitats familiars que acreditin la selecció i tractament dels residus generats:
Sol·licitud de bonificació de la taxa de residus degut al tractament dels residus generats amb anterioritat. Permet la selecció d'entre tots els immobles que generen la taxa de residus municipal de caràcter residencial i que el ciutadà n'és el titular. Una vegada triat el residu corresponent, es farà la sol·licitud de bonificació que entrarà automàticament en el procediment de concessió o denegació d'aquest tipus de bonificació per part del departament municipal corresponent.
  • Volant exempció de pagament de l'impost sobre Vehicles per minusvalidesa:
Document que certifica la propietat d'un vehicle exempt de pagament de l'import municipal de vehicles. El document conté una diligència de comprovació que permet que, a través del web de la Carpeta Ciutadana, qualsevol administració que rebi aquest document pugui comprovar la seva veracitat i autenticitat.
  • Volant pels remolcs no subjectes al pagament de l'impost sobre Vehicles:
Document que certifica la propietat d'un remolc no subjecte al pagament de l'import municipal de vehicles. El document conté una diligència de comprovació que permet que, a través del web de la Carpeta Ciutadana, qualsevol
administració que rebi aquest document pugui comprovar la seva veracitat i autenticitat.
Altres
  • Instància genèrica:
Formulari per realitzar qualsevol sol·licitud a l'administració que no estigui normalitzada.
Permet qualsevol tipus de comunicació telemàtica amb l'Ajuntament i que no es pugui realitzar mitjançant cap altre tràmit. Introduint una explicació d'un fet o fer una sol·licitud d'un tema determinat.
Enllaços relacionats
© 2010 Ajuntament de Sabadell