|
L'Ajuntament ha unificat la gestió de la informació en una oficina central i quatre oficines més distribuïdes pel territori. L'oficina central s'ha instal·lat al Despatx Lluch:
|
|
|
A més, 4 oficines d'atenció a les zones nord, sud, est i oest de la ciutat:
|
|
|
Millores del servei
|
Informació sobre diferents aspectes de l'Ajuntament i de la ciutat com:
|
- Serveis municipals
- Situació d'expedients
- Plànols i altres documents
- Realització de tràmits i gestions
- Padró d'habitants
- Gestió tributaria i recaptació
- Cens animals
- Inscripcions activitats
- Obtenció de tota mena de rebuts i duplicats, certificats, volants, etc
- Assessorament sobre entitats ciutadanes, serveis o transports.
- etc
|
La majoria d'aquests tràmits es resolen a l'acte en una sola atenció. Les noves oficines permeten als ciutadans fer peticions, suggeriments i propostes de millora a l'Ajuntament.
|
|
|
Tres canals d'atenció: personal, telefònic, Internet
|
Servei 010 (Telèfon 93 745 31 10 des de fora de Sabadell o des del mòbil). Atenció telefònica de dilluns a dijous de 8.30 del matí a 7 de la tarda. Divendres de 8.30 del matí a 3 de la tarda
|
- Aquest servei facilita la gestió de tràmits com ara la sol·licitud de certificats que s'enviaran a l'adreça postal.
- Truqui sempre al 010 abans de realitzar un desplaçament a una oficina d'atenció: si no li poden resoldre directament de ben segur que li estalviaran temps i desplaçaments.
|
Servei Internet a través de la seu electrònica: https://seu.sabadell.cat
|
- Facilita l'accés a les mateixes bases de dades que utilitzen els informadors i tramitadors del Sabadell Atenció Ciutadana
- Permet realitzar 36 tràmits en línia.
- Properament, quan es distribueixi la identificació digital entre la ciutadania, es podrà gestionar la majoria de tràmits accessibles presencialment o per telèfon.
|
|
|
|
|
|
|